کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 1 / 4 / 1393برچسب:, توسط علی

عکس های عاشقانه باران سری 2

وقتی که یک رابطه تمام میشود ، بزرگترین درد آدمی این ست که درگیر میشود

آیا آن طرف هم در تمام این روزها ، ماه ها ، سال ها به آن روزهای خوب فکر میکند ؟

آیا او هم در حجم وسیع خاطرات غرق میشود ؟ آیا او هم آهنگ های همیشگی را گوش می دهد یا نه دیگر طبع ش تغییر کرده ؟

آیا او هم وقتی پا بر سنگ فرش آن خیابان معروف که میگذارد یاد خیلی چیزها میوفتد ؟

آیا او هم هنوز همان سیگار همیشگی را میکشد ؟ آیا او هم شماره تلفن مرا از حفظ است یا نه ؟

آیا او هم بایگانی عکس های قدیمی دارد یا که نه ؟

آیا آیا آیا آیا آیا ... این سوالات است که مثل خوره روح آدمی را می جودو بعد آدمی دیگر آدم سابق نمیشود آدم سابق نمیشود نمیشود نمیشود... ...

کارت پستال عاشقانه سری 1



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت23:21---24 شهريور 1393
برای شروع یه رابطه باید هردوطرف بخوان...
اما برای تموم شدنش همین که یه نفر بخواد کافیه.!!!!


مهدیس
ساعت1:11---6 مرداد 1393
ممنون که سر زدی قدم رنجه بنمودی علی اقا بازم اونورا بیا


مهدیس
ساعت20:21---5 مرداد 1393
بابا خیلی هم با خودت درگیر نشو دنبال چی میگردی عشق حقیقی اون وره فقد منتظره تا بریم پیشش همین

zhale
ساعت11:35---27 تير 1393
چه حال و حوای قشنگی

maryam
ساعت18:17---3 تير 1393
اینجا منتظر توام ؛ خیلی گذشت نیامدی ، روزهایست که مرا اینجا کاشته ای …
قد کشیده ام ، میبینی ؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 534
بازدید کل : 31762
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک